Klachtenregelement

Niet tevreden over onze dienstverlening?

Blad Rijopleidingen doet er uiteraard alles aan om kwaliteit te waarborgen. Toch kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn, laat het ons weten.

Hoe dien je een klacht in?

Vul het klachtenformulier in:

Klachtenformulier

Ook kun je een brief sturen naar:
Blad Rijopleidingen V.O.F.
T.a.v. Lies Blad
Bree 45, 3074 BC Rotterdam

Je klacht wordt vertrouwelijk behandeld en binnen zeven werkdagen zal je van ons bericht krijgen. Liever telefonisch contact? Dat kan natuurlijk ook via 010 4194166. Mocht je niet direct een klacht hebben maar wil je wel even iets kwijt wat je als vervelend hebt ervaren? Dat kan natuurlijk ook. Binnen ons bedrijf hebben wij een vertrouwenspersoon waar je dit mee kan bespreken. Stuur een mailtje naar lies@rijschoolblad.nl en zij zal binnen zeven werkdagen contact met je opnemen.

Toch nog niet tevreden: Je bezwaar kan je voorleggen bij de geschillencommissie in Den Haag, telefoonnummer 070 3105380. Twee jaar na uitspraak zal je klacht vernietigd worden.

Volg ons op social media en blijf op de hoogte van onze acties, kortingen en leuke nieuwtjes!

Bel mij terug!

Vul onderstaande gegevens in en wij bellen je zo snel mogelijk terug!

BLAD Rijopleidingen

Bree 45-47, 3074 BC Rotterdam
Telefoon 010 419 41 66
E info@rijschoolblad.nl 

Dordrecht
Telefoon 010 419 41 66
Hendrik-Ido-Ambacht
Telefoon 010 419 41 66

IBAN: NL56 INGB 0007 1116 34
KvK: 647 07 164
BTW: NL8557.91.093.B.01
Rijschoolnummer BLAD: 6273U0

Copyright © 2024 Blad Rijopleidingen - Privacyverklaring